درمان یک سندرم زنانه

راهکارهایی برای درمان یک سندرم زنانه

جراح و متخصص زنان توصیه‌هایی برای تسکین یک سندرم زنانه ارائه داد.

الهام السادات هاشمیان نایینی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با سندرم پیش از قاعدگی اظهارداشت: استفاده از کربوهیدرات‌هایی مانند نان های سبوس‌دار، غلات حاوی فیبر بیشتر و ماکارونی موجب بهبود نشانه‌های پیش از قاعدگی می‌شود.

وی بر کاهش مصرف قندهای مصنوعی و اجتناب ازمصرف نمک تأکید کرد و گفت: رعایت این نکات موجب کاهش تحریک پذیری و تنش، و سردرد ناشی از احتباس آب در بدن می‌شود.

جراح و متخصص زنان گفت: بهتر است زنان در دوران پیش از قاعدگی حتی الامکان مصرف مواد حاوی کافیین را محدود کنند همچنین انجام ورزش های هوازی، استراحت کافی و پرهیز از حوادث تنش زا به کاهش نشانه‌های این سندروم کمک می‌کند.

هاشمیان نایینی با بیان اینکه زنان بهتر است در این دوران 6 وعده غذای کم حجم را جایگزین 3 وعده غذای پرحجم کنند در خصوص مصرف ویتامین ها و موادمعدنی موثرجهت بهبود نشانه های سندروم پیش از قاعدگی گفت:مصرف روزانه 1200 میلی گرم کلسیم در رژیم غذایی، 400 میلی گرم منیزیم، 400 واحد بین المللی ویتامین E و فیتواستروژن ها به ویژه سویا به بهبود علائم سندروم پیش از قاعدگی کمک می کند. در صورت نبود این مواد در رژیم غذایی روزانه باید از مکمل ها استفاده کرد.

وی گفت: با رعایت رژیم غذایی مناسب، ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و شنا می‌توان در این دوران فعالیت‌های روزمره را به خوبی انجام داد.

لینک خبر : خبرگزاری فارس

 

 

دکتر الهام السادات هاشمیان نایینی 3700 بازدید 1397/10/13 0 نظر

دیدگاه کاربران

;





;

اطلاعات و دسترسی ها

ساعات کاری مطب  :

شنبه ،دوشنبه و چهارشنبه

3 بعدازظهر تا 9 شب

یکشنبه و سه شنبه

8:30 صبح الی 12 ظهر

شماره تماس مطب

031-46261835

 با ما در شبکه های اجتماعی

 اینستاگرام

 لینکداین

 تویتر

آپارات

 فیس بوک

لینک های مفید

دکتر الهام السادات هاشمیان نائینی - جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی

جستجو در وب سایت

رفتن به بالا

لطفا کمی صبر کنید ...